Twilight Film Resimleri (500 Adet)

twilight







































































































































































































































































































































































































































































































~ tarafından dursydansy Ocak 30, 2009.

59 Yanıt to “Twilight Film Resimleri (500 Adet)”

  1. Tek kelimeyle müthiş.

  2. eheee 😀

  3. süper ya teşekkürler

  4. thnx (:

  5. süpersiiiiiinnnnnnnnnnnnnn

  6. Hayatmda böLe gseL bi fiLm izLemdm tabi içnde RoßeRt*m oLunca doaL oLaRak süpeR oLuoo hayatmn aşqıı tapıoRm Resmenn tek keLmyLe mükemmeLL !! <3<3<3

  7. Önemli değil 🙂

  8. süper ötesi … müqemmeL …

  9. ya nasıl anlatıyım bilmiyorum kelimler yetmez ama robert bambaşka bişey imkansız aşkım benim bn ona ölürüm yaa kurban olurum karizmana bakışına her bi zerrene kurban filmde 10 numara cdden süper kesnilkle izlenmeli…

  10. edward culen çok yakışıklı yha çok tatlı

  11. film çok güzel edward cullen çok yakışıklı filmdeki bakışı manyaktı bayılıyorum

  12. aaarrDaaaassımm !! yorum fln ısteme yaa erıtme bnı buRda 😀 uufhh bn bole bı flm ıslemedımm yauu tanımsızz bısE alllaaaMM …bnı roberTLe tanısıtrrrr guBBann olııımmmm 😀 tum fLmıı nasıL dıkktLe ısledıımı gormenn Lsm ama 😀 dewmm edrr umarımm yokSa besyuzz ellı kere ıslıcemm bn bu flmıı 😀

  13. filmde olan edward dın rol arkadaşının (bella)nın yerinde olmak isterdim

  14. yani robert
    bn filmdeki ismini yazdım

  15. tek kelime ile perfect edward(robert) hayatımın aşkı oldu.Şimdi ben herkesde onu arıycam üüüfffff ya 2. filmi istiyorum ben ama bella yerinde ben olmalıyım.eğer öyle bi vampir varsa beni bulsun ben onun için vampir olurum….

  16. robert in filmdeki dış görünüşünün yanı sıra söylediği romantik sözler insanı gerçekten mest ediyor.. Bende herkes gibi hayranıyım.. Alice bile röpörtajında edward olmak isterdim çünkü herkes onun hayranı diyor..:)

  17. harikaa! bn kitabı da takip ediorum o daha cok ayrıntılı simdi yeniay ı okuyorum sprrr sizde tavsiye ederim arklar ayrıca fotolar için cok cok tskler bu arda yeni ay kasım ayınca beyaz perdedeee:)

  18. süperrrrr bi film ben cinema da izledim müthişşşş izlemeyenlere duyrulur !!!!

  19. yha bu alacakaranlık butun hayatımı etkiledi EDWARD seni seviyorumm süper bi roman ayrıcaa herkesin okuması gerekiyorr

  20. yyya süper film yaa o haa falan oldum yana süperdi hani özellikle hani vampirler falan varya onlar süper di yyyyaaaa yerim ben o edward’dı yaa:) ama ben edward’ın sevgilisi olan kız varya oo bnm çok sinirimi bozdu yaa o haa falan oldum yana yaa o kızın yerin de ben olacaktım yaa hani o kızı araba çarparken kurtarıyo ya beni kurtarsaydı keşkeee

  21. edwardd bebeimm süpersin senn çin ölürümm yanii senii çokk ama çok seviorum cidiyimmm bak kız güzel senin için amerikaya bile gelmeye haxırımm yha lütfen türkiyeye gel seni seviorum

  22. robert bana ulaşmanı istiorum gerçektenn sana aşık oldumm o bella yerine ben olsam çok çok daha ii çok yakışıklısın süpersin türiyeye gel seni mutlaka bulurummm

  23. bitiom shu edward ve jasper a özellikle jasperen saçlara bitiom XD

  24. 1-2-3 kitaplarını okudum bi tek breaking dawn kaldı. oda çewrilsin artık…

  25. yha edwardın yani robertın gözlerine bittim harika bişi 29 kasımda 2. si çıkıo üstelik bnce bellayla edward çok yakışıyo

  26. süper bir kitap cd’sinin ve alacakaranlık,yeniayı okudum izledim alacakaranlığı herkese tavsiye ederim…..

  27. yahu ben haytım boyunca daha iyi fim izlemedim yaaa.bu ne böleee.bu kitapları ve filmi tanımlamak için herhangi bir cümle kullanamam.haaaa bu aradaaa.şu ana kadar yazılan alacakaranlık,yeniay ve tutulma bella nın dilinden yazıldı.4.kitap da edward ın dilinden yazılacak!!!!!SÜPEERRR!!! Dİ Mİ??

  28. bunun bir film oldugunu unutuyolar ne yazık..

  29. gerçekten izlenmeye değer bir film:)gerek oyuncularıyla gerek konusuyla ve kurgusuyla çok güzel:)ancak filmini izleyip bitirmenizi istemem doğrusu kitapları çok daha güzel:)

  30. harika ya bu robert zaten bir harika kusursuz çok tatlı sadece robert i kaydettim vampirim benim hemde çok yakışıklı

  31. filmi üç kez izledim kitaplarınıda bitirmek üzereym:) süper bi hikaye edward hayatımın vampiri 🙂

  32. galiba gerçekten büyülendim bir kitaba bir filme bu kadar tutulabileceğimi sanmıyordum ama yok yok cidden büyülendim

  33. edward türkiyeye gelsin. çokkk yakışıklı ona hayranım aşkım benim .keşke bellanın yerinde olsaydım ama birbirlerine yakışıyolar.ayrıca bu filmde süper.aklımda hep edward var.xd

  34. aaaşşşkkıımm bnmmm robertımmm bellanın yeride bn olıyımmmmmmmmm seni ççookkk seeviioomm mux mucx mucx

  35. ROBERT TÜRKİYE YE GELSİNNNNNNN….TEK KELİMEYLE SÜPER BİR FİLM…AYRICA KİTABINI DA OKUDUM HAYRANI OLDUM…HAYRANLIK NE KELİME BEN ^^ALACAKARANLIĞIN^^AŞIĞI OLDUMM…TÜRKİYEYE GELİSİN ROBERT BAŞKA BİRŞEY İSTEMİYORMMMMM

  36. hayatımda izlediğim en mükkemel filmdi içinde robert olunca bn belgesel izlemeye bile razıyım 🙂 ayrıca kristen ile cok yakışsanızda bnde diğerleri gibi ondan sana hayır yok demekle yetinicem:)

  37. bunu söyleyen ilk kişi bn olmasamda robert sni ççççoooooooooooooooooooookkkkkkkkkkk seviyorum

  38. BNCE EN GÜSEL AŞKLARI

  39. yaa emmetn yani kellan lutz acaayp bi tip sarısın mavi gslu aslında uffffffffffffff tabi bnm içn filmde alice(ashley)ve edward(robert)in yeri bambaşka bitiomm bella da şirinn

  40. ayrca bn ona ilk harry potter da btmştmm

  41. spr fotolar yah helal olsun aşkım bnm edwardmm

  42. robertt sana tapıormmmm ölüormmm ama nolursun sakal bırakma saçlarını yamuk yapma kısacası filmdeki gibi ol aşkmmmm

  43. ya süper bi film bittm resmn ama daha sadece kitebını okudm ve edward karkterine aşık oldm resmn keşke vamprler gerçk olsaydı ve ben de veampir olsaydm diorm resmn

  44. gerçkten güzel ama sanki robert filmde daha yakışıklı 😀

  45. fazla abartmayın ama keşke bende vampir olsaydım falan diye

  46. hayır 4. kitap da bella nın ağzından 5. kitap edward dann

  47. sen daha filmini izle bayılacaksın snrsm film deişik kitap deişik bnce filmi daha gsl hele bu resmleri kim koyduysa spr bir iş yapmış çok thanksxD

  48. çokkk harikaa bi film

  49. ”edward” sna aşığım!!!

  50. robert pattinson and kristen stewart …i love youu i think you can be together..i love you too..i love dusk on film..i wish you continued succes…xD mucxx

  51. ayyy çok güzel yaaaa robert yalvarırım izmir e gel çok tatlısın ben ve arkedaşım senin hayranınız .

  52. ya kimse benim edwartıma(robertime)dokunmasın. o benim. ben onsuz yaşayamam. ben robert i çok seviyorum seni çok seviyorum roberttttttttt.bella sana hiç yakışmıyo. onun yerinde olmak için nelerimi vermezdim.öpüyorum aşkım.seni sabırsızlıkla bekliyeceğim.

  53. süper yaaaa.robert seni seviyorum .cnm benim aşkım

  54. süperler çook sağol. Edward[m] s.ç.s aşkımmm (L) herşeyim (A) seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo…oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ama çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo….ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorummm (L)

  55. filme sinemada 7 kez gittim,, kitabını okudum [şuan yeni ay dayım] ayrıca bugün CD de aldım ve izledim. 8 oldu x) hergün izlicem galiba bu gidişle 😀

  56. hayatımda izlediğim en güzel filmdi ayrıca sanırım Edward’a aşık oldum:)))) (hepiniz gibi:) muhteşemdi herşey filmi defalarca izledim.emeği geçen herkesi tebrik ederim.

  57. filmi sewiyorum resimlerde güzel ama açıkçası 500 adet foto dşyşnce insanı heycanlandırıyosunuz sonra bi baktım filmi özetleyen avatarlar peh bende daha güzelleri var!:D

  58. çok beğendik sınıfça hayranız yeni bölümlerini sabırszlıkla bekliyoruz lütfen elinizi çabuk tutun dyanamıyoruz beklimeye artık oynanan film senaryolarını ezberledik……….ve de I GO TO TÜRKİYE TWWILIHT OYUNCULARI BELLA AND EDWARD

  59. Alice SEni SEvıyoruMMMMMMMMMM I Love Youuuuuu………. ASkıMmmmmmmmmmmmmmmmmmmm…

Yorum bırakın